مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-28ورزشي

راه اندازی نخستین «پیکل بال» ایران در استان همدان


با حضور رییس کمیته پیکل بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در همدان، این رشته ورزشی در این استان به طور رسمی با حضور مسئولان ورزش در سالن ابن سینا راه اندازی شد و طی مراسمی از کتاب مبانی پیکل بال که توسط عباس حاجیلو و فریده نوروزی نگارش و تدوین شده بود رونمایی شد.

- ایسنا/همدان با حضور رییس کمیته پیکل بال فدراسیون انجمن های ورزشی کشور در همدان، این رشته ورزشی در این استان به طور رسمی با حضور مسئولان ورزش در سالن ابن سینا راه اندازی شد و طی مراسمی از کتاب "مبانی پیکل بال" که توسط عباس حاجیلو و فریده نوروزی نگارش و تدوین شده بود رونمایی شد.

حسن مهاجر منقوش در مراسم راه اندازی رشته پیکل بال در استان همدان ضمن ابراز خوشحالی از بابت این اتفاق، اظهار کرد: این رشته جزء رشته هایی است که در دنیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از سال 2010 تا به امروز در 70 کشور جهان توسعه یافته و پیکل بال تنها رشته ای است که دارای انجمن فدراسیون علمی بوده و در مدت زمان کوتاهی در دنیا رشد داشته است.

مهاجر با اشاره به اینکه این رشته به سختی وارد ایران شد و دو سال زمان برد تا در وزارت ورزش تایید شد، تصریح کرد: 12 سال است که فدراسیون جهانی پیکل بال فعالیت خود را آغاز کرده و این رشته مهیج هر روز در حال گسترش است و در المپیک 2028 قهرمانان این رشته به میزبانی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین «پیکل بال» ایران در استان همدان

راه اندازی نخستین «پیکل بال» ایران در استان همدان