مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-28سياسي

افتتاح 950 پروژه در ایام الله دهه فجر/ کلنگ زنی 150 پروژه در همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه تمام برنامه های مراسم دهه فجر باید مردم پایه باشد گفت: بیش از 950 پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و 150 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: با توجه به نقشه شوم دشمنان و جوسازی های رسانه های معاند، ایام الله دهه مبارک فجر باید به عنوان مهم ترین پروژه در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم باشد.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در دهه فجر امسال باید انجام شود، فراتر و بهتر از سال های گذشته باشد گفت: تمام اقدامات و فعالیت هایی که مجموعه مدیریتی استان انجام می دهد برای امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، مردمی بوده، بنابراین مردم پایه بودن مراسم دهه فجر حائز اهمیت است گفت: بیش از 950 پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و بیش از 150 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه روایتگری در ایام الله دهه فجر باید خلاقانه، مبتکرانه، فعالانه و بر اساس واقعیت و با هدف امیدآفرینی و اعتمادافزایی صورت گیرد افزود: از ظرفیت رسانه های استان در روایتگری و از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 950 پروژه در ایام الله دهه فجر/ کلنگ زنی 150 پروژه در همدان

افتتاح 950 پروژه در ایام الله دهه فجر/ کلنگ زنی 150 پروژه در همدان