مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-28اقتصادي

صادرات 500 راس دام سنگین از قزوین به عراق


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 500 راس دام سنگین (پرواری گوشتی) با هدف اقتصادی شدن تولید از این استان به کشور عراق صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید ابوطالب مهدویان اظهار کرد: 500 راس دام سنگین (پرواری گوشتی) با هدف اقتصادی شدن تولید از این استان به کشور عراق صادر شده است.

وی افزود: این دومین محموله صادرات دام سنگین از استان به کشورهای خارجی است و قبلا نیز 73 راس دام سنگین تلیسه به کشور افغانستان صادر شده بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: صادرات دام به کشورهای خارجی با هدف حمایت از تولیدکننده داخل و در راستای تنظیم بازار مصرف و توسعه صادرات صورت می گیرد و میزان آن با برنامه ریزی صورت گرفته محقق می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه بیان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای صادرات دام به کشورهای خارجی جلوگیری از قاچاق دام بوده که اوضاع را ساماندهی و ضابطه مند می کند.

مهدویان خاطرنشان کرد: با توجه به تمرکز دامداری های صنعتی و مکانیزه در استان قزوین و رعایت ضوابط و استانداردهای دامپروری و دامپزشکی و انجام مستمر عملیات اصلاح نژادی می توان انتظار داشت این مهم در آینده با روند ارزآوری در کشور مورد توجه جدی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 500 راس دام سنگین از قزوین به عراق

صادرات 500 راس دام سنگین از قزوین به عراق