مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-28سياسي

افزایش ایمنی ساختمان ها زیر ذره بین نظام مهندسی استان زنجان


رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه وشهرسازی استان زنجان گفت: 74 ساختمان بلند و مهم از لحاظ مقاومت به حریق در شهر زنجان شناسایی کرده ایم.

- ایسنا/زنجان رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه وشهرسازی استان زنجان گفت: 74 ساختمان بلند و مهم از لحاظ مقاومت به حریق در شهر زنجان شناسایی کرده ایم.

احسان ذبیحیان صبح امروز (8 بهمن ماه) در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مبحث سوم الزامات حفاظت ساختمان در برابر حریق، اظهار کرد: این مبحث جزو اولین مباحث مقررات ملی ساختمان است.

وی با اشاره به اهمیت ایمنی ساختمان در مبحث حریق و زلزله، افزود: الزاماتی که در این مبحث وجود دارد برای ساختمان های مختلف اعم تجاری، مجتمع مسکونی و پاساژ متفاوت است.

ذبیحیان با بیان اینکه منکر این نیستیم که ضعف هایی در مراکز مسکونی و تجاری ما وجود دارد، ادامه داد: با توجه به کارگروه پایش ساختمان های ناایمن، در دو زمینه قرار است فعالیت داشته باشیم که این کارگروه با توجه به ابلاغیه وزیر کشور ایجاد شد این مسئول با اشاره به اینکه ده ارکان اعم نظام مهندسی، شهرداری، آتش نشانی راه وشهرسازی و .

عضو این کارگروه هستند، اضافه کرد: شناسایی ساختمان های مهم بلندمرتبه از لحاظ مقاومت در برابر حریق و زلزله کارهای انجام شده که شناسایی 74 ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ایمنی ساختمان ها زیر ذره بین نظام مهندسی استان زنجان

افزایش ایمنی ساختمان ها زیر ذره بین نظام مهندسی استان زنجان