مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-28سياسي

تضعیف شهردار در راستای منافع مردم نیست


رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر  گفت: تضعیف شهردار همدان در راستای منافع مردم نیست و ارزیابی هر چه کیفی تر باشد سلایق بیشتر تاثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید حاجی بابایی صبح شنبه د ر نطق پیش از دستور شورا، با بیان اینکه با توجه به ماهیت کمی بودجه؛ ارزیابی عملکرد شهرداری باید بر این اساس باشد، اظهار کرد: ارزیابی هر چه کیفی تر باشد سلایق بیشتر تاثیرگذار است.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان بیان کرد: باید عملکرد شهرداری را به صورت علمی و به نسبت سال های گذشته ارزیابی کرد؛ با توجه به وجود حوزه های مختلف در شهرداری از حوزه عمرانی، فنی، شهرسازی و… کلی گویی و قضاوت کیفی بدون ارزیابی کمی و بدون استفاده از روش های علمی قابل قبول نیست.

حاجی بابایی به تضعیف و تخریب اعضای شورا و شهردار طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: چرا که تضعیف و تخریب ها به نفع مصالح شهر و در راستای منافع مردم نیست.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر فصل الخطاب بودن قانون تصریح کرد: سوال، تذکر و استیضاح حق اعضاست و کسی نمی تواند آنها را از این حق منع کند و هر عضو به این نتیجه رسیده باید حق خود را پیگیری کند.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری شورای شهر همدان ادامه داد: همانطور که حقوق قانونی اعضای در قانون مشخص است اما تحت فشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضعیف شهردار در راستای منافع مردم نیست

تضعیف شهردار در راستای منافع مردم نیست