مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-28ورزشي

قهرمانی فولاد ویان در مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در مریانج


رییس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: تیم فولاد ویان در پنجمین دوره از مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در شهر مریانج موفق شد در یک بازی حساس با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم یاران فتحی عبور و عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

- قهرمانی فولاد ویان در مسابقات فوتسال جام بصیرت در مریانج ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان مریانج گفت: تیم فولاد ویان در پنجمین دوره از مسابقات فوتسال جام بصیرت در شهر مریانج موفق شد در یک بازی حساس با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم یاران فتحی عبور و عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

اکبر تجری با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال در شهر مریانج اظهار کرد: مریانج تنها شهری در استان است که مسابقات بزرگ فوتسالی در همه رده‎ های سنی ویژه تیم ‎های مختلف استان را برگزار می کند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان نیز مسابقات فوتسال تحت عنوان جام بصیرت به مناسبت گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی، به همت هیأت فوتبال مریانج و به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی‎ بابایی این شهر برگزار شد که در پنجمین دوره آن 35 تیم از سراسر استان شرکت داشتند.

رییس اداره ورزش و جوانان مریانج تصریح کرد: این رویداد به عنوان یک تورنمنت بزرگ فوتسال در غرب کشور معرفی شده و چنین مسابقه‎ ای با این تعداد تیم و سطح کیفی و فنی بالا در کل کشور نیز کم نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی فولاد ویان در مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در مریانج

قهرمانی فولاد ویان در مسابقات فوتسال «جام بصیرت» در مریانج