مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-28اجتماعي

استفاده از حیاط مدارس سنندج به عنوان پارکینگ تاکسی در زمان بارش


سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری سنندج گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف به منظور جلوگیری از گیر کردن تاکسی ها در محلات، تمهیداتی برای پارک آن ها در حیاط مدارس انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به اعلام ورود سامانه بارشی جدید به استان، اظهار کرد: به دنبال اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف در هفته جاری و به منظور جلوگیری از گیر کردن تاکسی ها در محلات و همچنین خدمات رسانی شایسته به شهروندان تمهیداتی برای پارک خودروها در شهر سنندج انجام شده است.

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی می توانند از امروز تا پایان هفته و در ایام بحرانی به ویژه هنگام نزولات آسمانی برای پارک خودرو خود از فضای مدارس پیش بینی شده استفاده کنند.

خضری افزود: مدرسه مائده در نایسر روبروی وین مارکت، مدرسه صداقت در عباس آباد پایین - روبروی کلانتری 17 ، مدرسه شهید بهمنی در ایستگاه عباس آباد ، مدرسه عفاف در کانی کوزله تپه قیر ، مدرسه فتح در چهار راه عباس آباد روبروی مطب دکتر افرازه ، مدرسه استقلال واقع در خیابان گلشن روبروی بانک ملی و مدرسه نواب صفوی در ابتدای شهرک اندیشه برای استفاده رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از حیاط مدارس سنندج به عنوان پارکینگ تاکسی در زمان بارش

استفاده از حیاط مدارس سنندج به عنوان پارکینگ تاکسی در زمان بارش