مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-28دانش

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در میان 6 مرکز تحقیقات بالینی برتر


مرکز تحقیقات پزشکی قانونی رتبه ششم را در بین 121 مرکز تحقیقات بالینی فاقد ردیف مستقل بودجه و با بیش از 10 سال فعالیت در کشور کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، طبق نتایج ارزشیابی فعالیت های پژوهشی مراکز تحقیقات وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی کشور (دولتی / خصوصی) در سال 1400، مرکز تحقیقات پزشکی قانونی رتبه ششم را در بین 121 مرکز تحقیقات بالینی فاقد ردیف مستقل بودجه و با بیش از 10 سال فعالیت در کشور کسب کرد.

طبق نتایج این ارزشیابی، مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با دو طرح تحقیقاتی اثرگذار بر اقتصاد، یک ثبت اختراع ملی، 84 مقاله شامل 46 مقاله ISI 11 ، مقاله Pubmed 22 ، مقاله Scopous و پنج مقاله ESCI و یک خلاصه مقاله و با مجموع 873 امتیاز با صعود 24 پله ای نسبت به سال گذشته توانست به جایگاه ششم مراکز تحقیقاتی بالینی دست یابد.

بنابر اعلام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ارزش یابی سال 1400 تعداد 808 مرکز تحقیقات با فعالیت بیش از یک سال در در ده گروه مستقل (مستقل بودجه بالینی، مستقل بودجه بیومدیکال، مستقل بودجه ارتقا سلامت، بالینی با فعالیت بیش از ده سال و فعالیت یک تا ده سال، بیومدیکال با فعالیت بیش از ده سال و فعالیت یک تا ده سال، ارتقا سلامت با فعالیت بیش از ده سال و فعالیت یک تا ده سال و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در میان 6 مرکز تحقیقات بالینی برتر

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در میان 6 مرکز تحقیقات بالینی برتر