مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-28سياسي

رفع تداخلات اسناد کشاورزی حاشیه تالاب انزلی


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: رفع تداخلات صدور اسناد کشاورزی برای افرادی که در حاشیه تالاب فعالیت می کنند به زودی انجام خواهد شد و در آینده نزدیک پایان رفع تداخل اعلام می شود که بتوانیم برای حقوق مکتسبه به صورت قانونی اقدام کنیم.

- صالح محمدی امروز، 8 بهمن ماه در نشست بررسی میدانی معضلات و مشکلات تالاب بین المللی انزلی که در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از حضور معاون ریاست جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در گیلان، کارگروه های رفع تداخل در چهار شهرستان حاشیه تالاب فعال شد و طی قراردادی که با مشاور بسته شد سه قرارداد با سطح 15 هزار هکتار، 8200 هکتار و همچنین 1400 هکتار اقدامات شروع شد.

وی با بیان اینکه در کل شهرستان بندرانزلی قرارداد بسته شده است، افزود: از 19 هزار و 458 هکتار تالاب انزلی که در کنوانسیون رامسر به عنوان قدیمی ترین مرجع به آن اشاره شده، شرکت آب منطقه ای استان سطوح بالاتری را مشخص کرد که با خروج طرح هادی از بستر تالاب 23 هزار هکتار باقی ماند و بخشی از آن مستثنیات بود.

محمدی ادامه داد: از طریق اداره کل منابع طبیعی استان به شرکت آب منطقه ای مکاتبه رسمی صورت گرفت و رفع تداخل انجام شد و بخش دیگر هم در تداخل اراضی ملی و واگذاری بود که در کارگروه رفع تداخل و با تفسیر عکس های دهه 40 و 60 و واگذاری های اراضی ملی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات اسناد کشاورزی حاشیه تالاب انزلی

رفع تداخلات اسناد کشاورزی حاشیه تالاب انزلی