مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-28اقتصادي

«شهرک دامپروری نیر» در 10 هکتار احداث می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عملیات احداث پروژه شهرک دامپروری شهرستان نیر در سطح 10 هکتار که از سال 1385 راکد مانده بود، - آغاز می شود.

نادر تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از شروع عملیات سطه پروژه مهم کشاورزی شهرستان نیر پس از سال ها بلاتکلیفی خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه شهرک دامپروری شهرستان نیر در سطح 10 هکتار از سال 1385 راکد مانده بوده در چند ماه اخیر شروع شده و در حال حاضر با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در هشت ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه شهرستان نیر به قطب دامپروری در استان تبدیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تکمیل پایاب سد سرخاب را یادآور شد و بیان کرد: این پروژه به دلیل داشتن معارض چندین سال معطل مانده بود که خوشبختانه با رایزنی ها انجام گرفته در طول سال این مشکل نیز حل شده و با واگذاری به پیمانکار با اعتبار 140 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شده است.

تقی زاده با اشاره به آغاز احداث پروژه بوسجین در زمینه سامانه نوین آبیاری تلفیقی شامل آبیاری بارانی و موضعی را با سطح اجرایی بیش از 600 هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهرک دامپروری نیر» در 10 هکتار احداث می شود

«شهرک دامپروری نیر» در 10 هکتار احداث می شود