مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:562023-01-28سياسي

قرارگاه اشتغال در کردستان شروع به کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه اشتغال استان در سنندج، به وضعیت بیکاری در استان و ضرورت رفع این مشکل به عنوان مطالبه جدی مردم اشاره و اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی باید در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات بیکاری جوان در استان کمک و نقش خود را در این زمینه به نحو احسن انجام دهند.

وی با اشاره به آغاز به کار قرارگاه اشتغال در استان، اظهار کرد: این قرارگاه با هدف نظارت حضوری و مستقیم بر طرح های اشتغالزایی در استان تشکیل شده است و تا 20 اسفند امسال فعالیت می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با تاکید براینکه  نظارت بر تمام طرح ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به صورت میدانی و حضوری در قالب این ستاد دنبال می شود، عنوان کرد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی در راستای نظارت هرچه کیفی تر بر راستی آزمایی اشتغالزایی، با قرارگاه اشتغال استان همکاری جدی داشته باشند.

پیشکاری با تاکید بر نظارت، پایش و تحقق اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی گفت: نظارت و راست آزمایی مهم ترین مسئله در طرح ها و اشتغال ثبت شده در سامانه رصد است.

وی اضافه کرد: این پایش و راستی آزمایی در قدم نخست با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی به صورت مجازی و در مرحله بعد با نظارت حضوری و مستقیم تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه اشتغال در کردستان شروع به کار کرد

قرارگاه اشتغال در کردستان شروع به کار کرد