مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-28ورزشي

رمزگشایی از صحبت های مدیر استقلال/ چرا قراردادها بدون اطلاع معاون حقوقی بسته شد؟


قراردادهای بسته شده درباشگاه استقلال فشار زیادی را به این باشگاه تحمیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت کریمی، عضو هیات مدیره استقلال امروز در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه آیا معاون حقوقی باشگاه از جزییات حقوقی تمام قراردادهای ابتدای فصل (نقل و انتقالات تابستانی) از جمله سیاوش یزدانی اطلاع داشته است، اعلام کرد: تا جایی که من خبر دارم در زمان مدیریت قبلی معاون حقوقی (فرشید سمیعی) خبری نداشته و در مسائل حقوقی فکر نکنم با او مشورتی کرده باشند اما حالا تمام مسائل حقوقی زیر نظر او است.

اظهارات امروز کریمی نشان می دهد او از شیوه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات پیش فصل رضایت ندارد و به نظر می رسد به عدم شفافیت در بسته شدن قراردادها اشاره می کند.

قراردادهای بسته شده در باشگاه استقلال به عددی در حدود 400 میلیارد می رسد و حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی نیز پیش تر اعلام کرده بود استقلال، لیدرِ بالاترین رقم کادرفنی و بازیکنان در فصل جاری شده و از تیم های صنعتی نیز سبقت گرفته است.

بر اساس پیگیری ها از باشگاه استقلال مشخص شد برخی قراردادها، بندها و آپشن هایی دارند که موجب افزایش چشمگیر مبالغ می شوند و به همین خاطر احتمال مخالفت واحد حقوقی باشگاه با بسته شدن این قراردادها و حتی امکان ارائه گزارش به نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از صحبت های مدیر استقلال/ چرا قراردادها بدون اطلاع معاون حقوقی بسته شد؟

رمزگشایی از صحبت های مدیر استقلال/ چرا قراردادها بدون اطلاع معاون حقوقی بسته شد؟