مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-28اجتماعي

اختصاص مکان هایی برای اقامه نماز در مدارسی که نمازخانه ندارند


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر مقید بودن معلمان و مربیان به اقامه نماز گفت: باید آگاه بود که دانش آموزان در دریافت پیام های تربیتی مستقیم از مربیان بیشترین اثرپذیری دارند.

- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر مقید بودن معلمان و مربیان به اقامه نماز گفت: باید آگاه بود که دانش آموزان در دریافت پیام های تربیتی مستقیم از مربیان بیشترین اثرپذیری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر باقرزاده با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص موضوع اقامه نماز در مدارس اظهارکرد: برای اقامه نماز تمهیدات نرم افزاری و سخت افزاری نیاز است که تمهیدات سخت افزاری آن مشخص است از جمله فراهم آوردن زمینه برگزاری نماز در مدارس، اماکن مختلف و مساجد؛ براین اساس اختصاص مکان هایی برای اقامه نماز در مدرسه هایی که نمازخانه ندارند، از جمله این تمهیدات است.

وی تاکید کرد: در نقشه ساخت مدارس توسط سازمان نوسازی مدارس، حتما نمازخانه پیش بینی می شود و حضور امام جماعت و دیگر مقدمات از جمله تمهیدات سخت افزاری برای اقامه نماز است.

معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به اینکه پس از بازگشایی مجدد مدارس، برای تجهیز و آماده سازی اقداماتی صورت گرفته است، گفت: آموزش غیرحضوری لطمه های بزرگی را به بحث آموزش و تربیت دانش آموزان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مکان هایی برای اقامه نماز در مدارسی که نمازخانه ندارند

اختصاص مکان هایی برای اقامه نماز در مدارسی که نمازخانه ندارند