مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:412023-01-28اقتصادي

بحران کم آبی/ 700 لیتر بر ثانیه به ظرفیت پساب شهری صنایع اضافه شد


بر اساس اعلام معاون وزیر صمت، 700 لیتر بر ثانیه (معادل 70 درصد شاخص مصوب) به ظرفیت پساب شهری تخصیص یافته به شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها اضافه شده است.

- بر اساس اعلام معاون وزیر صمت، 700 لیتر بر ثانیه (معادل 70 درصد شاخص مصوب) به ظرفیت پساب شهری تخصیص یافته به شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه این موضوع و اضافه شدن 700 لیتر بر ثانیه به ظرفیت پساب شهری تخصیص یافته به شهرک ها و نواحی صنعتی استان ها پرداخته است که در ادامه می خوانید.

بحران کم آبی بحرانی است که زمینه بروز آن را باید در بی توجهی به موضوعات تغییرات اقلیمی و خشکسالی های مداوم، سو مدیریت در بهره گیری از منابع آبی کشور و از همه مهمتر بهره برداری غیراصولی از روان آب ها و منابع آبی زیرزمینی جستجو کرد.

این رویکرد غیراصولی و به دور از آینده نگری، امروز شرایط را به سمتی برده که کشور برای تأمین آب مورد نیاز خود در بخش های مختلف از جمله صنایع و معادن، کشاورزی و حتی شرب با چالشی جدی مواجه است و از این رو سیاست گذاران کلان کشور چاره ای جز روی آوردن به روش های نوین تأمین آب پایدار با هدف تأمین کسری آب مورد نیاز بخش های مختلف ندارند.

برخی از این روش ها اعم هستند از شیرین سازی و انتقال آب دریاها، روی آوردن به روش های نوین آبخیزداری و آبخوان داری، بهره گیری از ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کم آبی/ 700 لیتر بر ثانیه به ظرفیت پساب شهری صنایع اضافه شد

بحران کم آبی/ 700 لیتر بر ثانیه به ظرفیت پساب شهری صنایع اضافه شد