مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-28اقتصادي

اعطای تسهیلات اشتغال به 101 بهبود یافته از اعتیاد در ایلام


101 نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد با هدف کسب شغل و درآمد تسهیلات اشتغالزایی از طریق این اداره کل دریافت کرده اند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: 101 نفر از بهبود یافتگان از دام اعتیاد با هدف کسب شغل و درآمد تسهیلات اشتغالزایی از طریق این اداره کل دریافت کرده اند.

حسین نورعلیوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سرانه وام پرداختی به این بهبود یافتگان یک میلیارد ریال است و این اداره کل با پرداخت وام و کمک به ایجاد اشتغالزایی آنها درصدد عدم بازگشت بهبودیافتگان به مصرف مواد مخدر است.

وی با یان اینکه بهبود یافتگانی که فاقد شغل و منبع حمایتی مالی بوده در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دارند، تصریح کرد: بعد از گذشت حداقل یک سال از ترک، وام دریافت می کنند و حمایت از بهبودیافتگان و خانواده های آنها از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به واجدان دارای شرایط و فراهم کردن کسب و کار از طریق طرح کارفرمایی برای بهبودیافتگان در دستور کار بهزیستی قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان از افزایش دو برابری مبلغ تسهیلات اشتغال زایی بهبودیافتگان خبر داد و تصریح کرد: بهزیستی در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بهبود یافتگان، آموزش مهارت های زندگی به این افراد را در دستور کار قرار داده که این افراد مهارت های خودآگاهی، ارتباط موثر، کنترل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات اشتغال به 101 بهبود یافته از اعتیاد در ایلام

اعطای تسهیلات اشتغال به 101 بهبود یافته از اعتیاد در ایلام