مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-28سياسي

در حد وظایف قانونی مان مشکلات تئاتر را رسیدگی می کنیم


سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه 7 بهمن با حضور در مجموعه تئاتر شهر ضمن دیدار با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد و رییس مجموعه، - به تماشای نمایش آلاء در سالن قشقایی نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سید نظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه هفتم بهمن با حضور در مجموعه تئاتر شهر ضمن دیدار و گفتگو با کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید محمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاتر شهر به تماشای نمایش آلاء به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار در سالن قشقایی نشست.

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقوله تئاتر، افزایش بودجه هنر تئاتر را یکی از مهم ترین ملزوماتی دانست که می تواند در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته و موجب ایجاد شرایطی مؤثرتر برای اعتلای این هنر در کشورمان شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بنده و همکارانم در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ستاد برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر نهایت تلاش خود را انجام داده ایم که علاوه بر برگزاری جشنواره های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حد وظایف قانونی مان مشکلات تئاتر را رسیدگی می کنیم

در حد وظایف قانونی مان مشکلات تئاتر را رسیدگی می کنیم