مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-28سياسي

چرا امتیاز ویژه استخدام برای پرستاران دوران کرونا درنظر گرفته نمی شود؟


عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه پرستارانی که در ایام کرونا خدمت رسانی کرده اند، امتحان خود را پس داده اند و نیازی نیست که آزمون بدهند، - گفت: انتظار ما از مسئولان این است که این پرستاران بدون آزمون استخدام و بکارگیری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا رمضانی یاسوج، به مهم ترین سوال های مطرح در حوزه پرستاری پاسخ داد و در خصوص وضعیت استخدام پرستاران، گفت: یکی از مسائلی که حقیقتا به بیماران و جامعه سلامت صدمه می زند، کمبود نیرو است.

به ازای هر مریض بدحال یک پرستار در هر شیفت باید حضور داشته باشد، اما اکنون این مسئله در بیمارستان ها اجرا نمی شود و یکی از عوامل مرگ و میر بیماران در ICU و NICU همین کمبود نیرو است.

وی ادامه داد: رییس جمهور، رییس مجلس، سازمان امور استخدامی و .

همه دارند در این خصوص حرف می زنند و نظام پرستاری تصمیم گیرنده در استخدام پرستاران نیست و دیگران می خواهند در این خصوص تصمیم بگیرند.

رییس جمهور که عالی ترین مقام اجرایی در کشور است، دستور می دهد که پرستاران را استخدام کنند، رییس مجلس هم که جزو عالی ترین مقام های کشور است این مطلب را می گوید اما باز هم کسی توجه نمی کند.

رمضانی، راهکار برون رفت از این وضعیت را اجماع مسئولان دانست و گفت: به نظر من باید دستگاه هایی که در استخدام پرستاران تأثیرگذار هستند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا امتیاز ویژه استخدام برای پرستاران دوران کرونا درنظر گرفته نمی شود؟

چرا امتیاز ویژه استخدام برای پرستاران دوران کرونا درنظر گرفته نمی شود؟