مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-28فرهنگي

اراک، میزبان فیلم های جشنواره فجر خواهد بود


رییس اداره امور سینمایی استان مرکزی از اکران فیلم های جشنواره فجر از 17 بهمن ماه در اراک خبر داد.

- علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این فیلم ها از 17 تا 23 بهمن ماه در فرهنگسرای شهر اکران خواهد شد و اسامی فیلم ها و زمان اکران آنها نیز 16 بهمن ماه مشخص می شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم ها فقط در شهر اراک انجام می گیرد و تهران اجازه اکران در دیگر شهرستان ها را نداده است، گفت: با توجه به اینکه سینما فرهنگ اراک حدود بیش از دو سال است که تعطیل است و سینما عصر جدید نیز اخیرا تعطیل شده است، اراک عملا هیچ سالن سینمایی در اختیار نداشت، به همین دلیل با بررسی صورت گرفته و پیگیری انجام شده از ماه های گذشته با شهرداری، جهت اکران فیلم ها در فرهنگسرای شهر به توافق رسیدیم.

محمدی تصریح کرد: فرهنگسرای شهر، مجوز پخش فیلم ندارد، اما با توجه به شرایط و برگزاری جلسات کمیسیون ماده 8، طبق استانداردهای موجود در سالن این فرهنگسرا مجوز پخش صادر شد و از هفدهم فیلم های جشنواره فجر 1401 در اراک نمایش داده می شود.

وی در خصوص عدم انتخاب سالن ستارگان برای نمایش فیلم ها گفت: سالن ستارگان نیازمند تعمیر و بازسازی است، صوت سالن دارای مشکل بوده و پروژکتور نمایش ندارد به همین دلیل برای نمایش فیلم گزینه مناسبی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک، میزبان فیلم های جشنواره فجر خواهد بود

اراک، میزبان فیلم های جشنواره فجر خواهد بود