مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-28اجتماعي

گلستان میزبان جشنواره ملی سرود رضوی/ فقر استان در خوابگاه های دانش آموزی 


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آمورش و پرورش گلستان از برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره امسال برای دوازدهمین دوره برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آمورش و پرورش گلستان از برگزاری جشنواره ملی سرود رضوی به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره امسال برای دوازدهمین دوره برگزار می شود.

موسی کابلی امروز شنبه 8 بهمن در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: بررسی وضعیت تخصیص اعتبار استان در بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش نشان می دهد گلستان در این بخش مهجور واقع شده این در حالی است که استان در توانمندی گروهی، فردی و غیره سرآمد است.

وی استان گلستان را در حوزه خوابگاه های دانش آموزی فقیر دانست و افزود: گلستان قابلیت تبدیل به قطب گردشگری دانش آموزی را دارد، ما در دو ماه گذشته کنگره بزرگ قرآنی را برگزار کردیم اما از لحاظ خوابگاه در مضیقه بودیم و مکان اختصاصی و مناسی برای دانش آموزان نداشتیم .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آمورش و پرورش گلستان با بیان اینکه متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و زیرساخت ها برای برگزاری اردوهای ملی با مشکل مواجه هستیم، افزود: در حالی که فضاها و مکان های مناسبی در استان وجود دارد اما محل اسکان خوبی در اختیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان جشنواره ملی سرود رضوی/ فقر استان در خوابگاه های دانش آموزی 

گلستان میزبان جشنواره ملی سرود رضوی/ فقر استان در خوابگاه های دانش آموزی