مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-28سياسي

امام محله؛ نقطه اتصال تمام ظرفیت ها و استعدادها در سلوک تشکیلاتی


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در دومین نشست ملی آرمان عزیز گفت: در نظامات اجتماعی، امام نقطه اتصال تمام ظرفیت و استعدادها است و تا امام نباشد ولایت و سلوک تشکیلاتی صورت نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در دومین روز از نشست ملی آرمان عزیز 2 ضمن خیر مقدم به امامان و میدان داران سنگر مسجد و محله گفت: امامان آغاز کننده یک مسیر با عظمت و تمدن ساز و زمینه های وعده ظهور حضرت ولی عص (عج) را فراهم می کنند.

تحقق اهداف و تمدن عظیم به واسطه میدان داری و حضور افرادی است که مجاهدانه می ایستند و راهی را باز می کنند و خطی را ایجاد می کنند تا این هویت با عظمت در تمام نقاط کشور و حتی اقصی نقاط امت اسلامی شکل بگیرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به اهداف بنیاد هدایت و شبکه امامت عنوان کرد: جمله پرتکرار و آشنا که در حوزه شبکه امامت بسیار به گوش می خورد این است که اساس شریعت بر پیوندهای اجتماعی است، این پیوندهای اجتماعی در شریعت اسلام به قدری محکم، مهم و استوار است که حتی فردی ترین عبادات و فردی ترین دستورات دین وقتی با پیوندها و نظامات اجتماعی گره زده می شود معنای متفاوت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام محله؛ نقطه اتصال تمام ظرفیت ها و استعدادها در سلوک تشکیلاتی

امام محله؛ نقطه اتصال تمام ظرفیت ها و استعدادها در سلوک تشکیلاتی