مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-28ورزشي

آغاز طرح نیکوکاری فروش بلیت بازی های 2024/ فرانسوی ها به دنبال گسترش ورزش در جهان


ستاد برگزاری رقابت های پاریس 2024، با هدف جلب توجه بیشتر مردم به دو رویداد المپیک و پارالمپیک، به دنبال ایجاد فرصت های جدیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ستاد برگزاری رقابت های پاریس 2024، با هدف جلب توجه بیشتر مردم به دو رویداد المپیک و پارالمپیک، به دنبال ایجاد فرصت های جدیدی است تا افرادی که معمولاً رویدادهای مهم ورزشی، فرهنگی را به خاطر شرایط مالی از دست می دهند نیز بتوانند شخصاً در بازی ها شرکت کنند.

یکی از این ابتکارات برای جلب مشارکت بیشتر مردم در رقابت های پاریس 2024، همکاری ستاد بازی ها با موسسه خیریه فرانسوی Secours populaire و اجرای طرح نیکوکارانه فروش بلیت است.

بر این اساس، همه خریداران بلیط بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس، این فرصت را خواهند داشت که با پرداخت 2 یورو، به خانواده های کم درآمد هم، امکان تجربه حضور در این رویداد منحصر به فرد سال 2024 را بدهند.

 بازی هایی برای همه از ابتدای برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات پاریس 2024، تونی استنگوئت، مسئول ستاد برگزاری این رویداد با همراهی سایر اعضا به دنبال خلق فرصت هایی برای دسترسی حداکثری به این بازی های بوده اند.

این تمایل برای به اشتراک گذاری احساسات بی نظیر نسبت به المپیک و پارالمپیک، در برنامه بلیت فروشی پاریس، به صورت ویژه منعکس شده است: اول این که قیمت تعیین شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نیکوکاری فروش بلیت بازی های 2024/ فرانسوی ها به دنبال گسترش ورزش در جهان

آغاز طرح نیکوکاری فروش بلیت بازی های 2024/ فرانسوی ها به دنبال گسترش ورزش در جهان