مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-28اقتصادي

اصلاح و بهینه سازی 147 موتورخانه در استان ایلام


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اصلاح و بهینه سازی 147 موتورخانه در سطح استان در 9 ماه اول امسال خبر داد و گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه ها در بخش های مختلف اداری، - خانگی، تجاری و آموزشی بیش از 15 میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه سازی پرداخت شده است.

محمود کشاورز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در این طرح اصلاح و ترمیم عایق کاری موتورخانه، تنظیم مشعل و نصب رسوب گیر سختی آب برای مشترکان مشمول به صورت رایگان انجام می شود، اظهار کرد: با اجرای این طرح علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز مشترکان، موجب کاهش هزینه گازبهای آنها نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح گاز مصرفی واحدها 15 درصد کاهش می یابد، تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون، 421 مشترک در سامانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 335 مورد اجرا و 86 مورد دیگر در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون و در راستای بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه های اداری، خانگی، تجاری و آموزشی بیش از 32 میلیارد ریال به پیمانکاران مجری پرداخت شده است، تصریح کرد: طرح ملّی اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها در سال 1399 آغاز شده و متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه شرکت ملّی گاز و با توجه به میزان مصرف گاز موتورخانه، مشمول پرداخت کمک هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و بهینه سازی 147 موتورخانه در استان ایلام

اصلاح و بهینه سازی 147 موتورخانه در استان ایلام