مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:052023-01-28سياسي

رفع مشکلات جامعه اسلامی نیازمند استخراج و پیاده سازی نظام های قرآنی است


رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بر استخراج نظام های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از قرآن کریم برای رفع مشکلات ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،  مراسم افتتاحیه بخش معارفی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ظهر امروز در سالن همایش های آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد نقیب رییس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این مراسم با بیان اینکه آموزه های قرآن باید به صورت کاربردی در جامعه پیاده سازی شود، عنوان کرد: علوم انسانی که امروز در دانشگاه ها تدریس می شود برگرفته از مفاهیم غربی است درحالی که افرادی باید به دنبال استخراج علوم انسانی اسلامی باشند و علوم انسانی برگرفته از قرآن را به جامعه ارائه دهند چراکه قرآن کریم تبیین کننده همه چیز و بیانی برای مردم است.

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال استخراج نظام های قرآنی هستیم، عنوان کرد: قرآن دارای نظام های اقتصادی و سیاسی است و امروز که نظام اسلامی ایران برای رسیدن به حکومت مهدوی تشکیل شده است ما نیازمند اصول اقتصادی مبتنی بر قرآن کریم هستیم.

نقیب بر لزوم استخراج نظام خانواده از قرآن کریم تاکید کرد و گفت: آموزه های بسیاری در قرآن کریم وجود دارد که با استفاده از آن می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات جامعه اسلامی نیازمند استخراج و پیاده سازی نظام های قرآنی است

رفع مشکلات جامعه اسلامی نیازمند استخراج و پیاده سازی نظام های قرآنی است