مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-28اجتماعي

ارائه خدمات فرهنگی به بیش از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت البرزی


9هزار  و 539 دانش آموز و دانشجو از برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی این نهاد بهره مند شدند.

- ایسنا/البرز  مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: 9هزار  و 539 دانش آموز و دانشجو از برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی این نهاد بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی فرد با بیان اینکه در حال حاضر 9 هزار و 539 دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت البرزی از برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی کمیته امداد این استان بهره مند می شوند گفت: از این تعداد 4 هزار و 702 دانش آموز دختر، 4 هزار 147 دانش آموز پسر، 1157 دانشجوی دختر و 403 دانشجوی پسر مورد حمایت این نهاد قرار دارند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 400 دانش آموز و دانشجو مورد حمایت این استان به اردوهای زیارتی اعزام شدند، افزود: در طرح شوق زیارت، 1734 نفر از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری به مشهدالرضا اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه خدمات مشاوره ای، کلاس های تقویتی، هدایت تحصیلی، آموزش حفظ و ترتیل قرآن و آموزش هنرهای تجسمی در کمیته امداد مکمل سایر خدمات فرهنگی است، ادامه داد: اجرای طرح کشوری 313 در روستا، طرح امدادگر فرهنگی، طرح یاس، ثبت نام رایگان مددجویان مستعد در مدارس سمپاد ( استعدادهای درخشان ) و هیأت امنایی و غیر انتفاعی( مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فرهنگی به بیش از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت البرزی

ارائه خدمات فرهنگی به بیش از 9 هزار دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت البرزی