مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-28حوادث

برخورد 3 دستگاه خودرو و آتش گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن جان 3 نفر را گرفت


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری و آتش گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن به بجستان خراسان رضوی، جان سه نفر را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن جوان اظهار کرد: برخورد سه دستگاه خودروی سواری و آتش گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن به بجستان خراسان رضوی، جان سه نفر را گرفت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن افزود: این حادثه حوالی ساعت 5:30 بامداد امروز در کیلومتر 40 محور بردسکن _ بجستان بر اثر برخورد سه دستگاه سواری وانت مزدا، پژو 405 و پژو آردی رخ داد که بلافاصله تیمهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: برای امداد رسانی به این حادثه 2 تیم امدادی هلال احمر از پایگاه شهید سید احمد موسوی همراه با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات اعزام شدند.

جوان اظهار کرد: در زمان بروز حادثه 2 سرنشین خودروی وانت مزدا به دلیل حبس شدن در خودرو و آتش سوزی در آتش سوختند.

وی گفت: همچنین چهار مصدوم این حادثه توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن انتقال داده شدند که یک نفر بر اثر تروما (ضربه) شدید در بیمارستان جان باخت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن بیان کرد: این حادثه در مجموع پنج حادثه دیده داشت که 2 نفر مصدوم و سه نفر فوتی برجای گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد 3 دستگاه خودرو و آتش گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن جان 3 نفر را گرفت

برخورد 3 دستگاه خودرو و آتش گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن جان 3 نفر را گرفت