مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:592023-01-28فرهنگي

درخشش فیلم سازان اصفهانی در جشنواره منطقه ای یزد


مدیر انجمن سینمای جوانان استان اصفهان از درخشش فیلم سازان اصفهان در شصت وپنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد – ایساتیس خبر داد.

- سیدمحمد طباطبایی ضمن اعلام این خبر به ایسنا و با اشاره به برگزاری جشنواره منطقه ای ایساتیس، اظهار کرد: در آیین اختتامیه شصت وپنجمین جشنواره فیلم ایساتیس که روز گذشته (7 بهمن ماه) در سالن شهید آوینی شهرداری یزد برگزار شد، استان اصفهان دارای بیشترین نامزدهای برتر در بخش های مختلف شد و اکثر جوایز نیز به فیلم سازان اصفهانی رسید.

او با بیان اینکه جشنواره ایساتیس، جشنواره ای منطقه ای بوده است که با حضور 11 استان از سراسر کشور برگزار شد، ادامه داد: در این جشنواره، جایزه بهترین فیلم به فیلم کرمچاله به کارگردانی احسان طالقانی رسید که تهیه کنندگی آن را شهرداری اصفهان و احسان طالقانی بر عهده داشتند.

این فیلم توانست با حمایت شهرداری اصفهان، افتخارآفرین باشد و امیدوارم شهرداری اصفهان این حرکت مثبت که باعث افتخار برای شهر و حتی کشور است را ادامه دهد تا فیلم سازان اصفهانی بتوانند جوایز ملی و جهانی بیشتری را نصیب اصفهان کنند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اصفهان تصریح کرد: برترین های بخش های مختلف جشنواره ایساتیس ازجمله بهترین فیلم، بهترین فیلم نامه، بهترین عکس، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فیلم سازان اصفهانی در جشنواره منطقه ای یزد

درخشش فیلم سازان اصفهانی در جشنواره منطقه ای یزد