مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-28سياسي

عوارض و خدمات شهرداری قیدار در سال آینده گران نمی شود


لایحه دفترچه تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری قیدار بدون تغییر در مبالغ تعرفه ها به شورای اسلامی شهر قیدار تقدیم شد.

-  مصطفی موسوی، شهردار شهر قیدار امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس، با تاکید بر لزوم رعایت وضعیت معیشتی شهروندان و توجه به شرایط اقتصادی جامعه از تنظیم و تدوین دفترچه های تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری بدون تغییر عمده در تعرفه ها خبر داد و گفت: لایحه مذکور جهت بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر قیدار شد و در صورت تصویب نهایی عوارض و خدمات شهرداری در سال آینده با حداقل تغییرات اعمال خواهد شد.

شهردار قیدار با اشاره به تدقیق در دفترچه ها و لزوم اعمال اصلاحات قانونی تعرفه افزود: با توجه به ابلاغ قانون درآمدهای پایدار شهرداری ها و دهیاری ها و نیز دستوالعمل ابلاغی سازمان شهرداری ها از سال آینده قیمت منطقه ای مصرح در قانون مالیات های مستقیم ملاک محاسبه عوارض قرار می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت رویکرد اجتماعی، عدالت محوری و همراهی با مردم در شهرداری گفت: عوارض سال آینده بر مبنای عدالت اجتماعی و اعراض از تبعیض تدوین شده و شرایط اقتصادی جامعه و وضعیت معیشتی شهروندان نیز مدنظر قرار گرفته است.

موسوی به برخی معافیت های تعرفه اشاره کرد و گفت: از دیگر ویژگی های دفترچه تعرفه عوارض محلی شهرداری قیدار توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض و خدمات شهرداری قیدار در سال آینده گران نمی شود

عوارض و خدمات شهرداری قیدار در سال آینده گران نمی شود