مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-28اجتماعي

63 کیلومتر از راه های دسترسی استان برف روبی شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر 63 کیلومتر از راه های دسترسی این استان توسط عوامل راهداری برف روبی شده است.

- سیدزاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  از ذخیره سازی ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در 13 راهدارخانه استان خبر داد و یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل ها، بستر رودخانه ها و شانه سازی محل هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر 32 گروه راهداری (ثابت و سیار) با 228 نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: برای جلوگیری از بسته شدن راه های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری ها و بخشداری های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف روبی استفاده می شود.

چشمه خاور گفت: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان طی شبانه روز گذشته در 9 راه ارتباطی از شهرهای استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 کیلومتر از راه های دسترسی استان برف روبی شد

63 کیلومتر از راه های دسترسی استان برف روبی شد