مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-28سياسي

تسخیر آسمان با هیولای مسکو؛ چرا همه از «سوخو 35» می ترسند؟


جنگنده «سوخو 35» روسیه با نمونه های غربی آن همچون «اف 15»، یوروفایتر طوفان و داسو رافال فرانسه رقابت می کند؛ اما غیر از ایران کدام کشورهای خریدار هیولای مسکو هستند؟ - جنگنده سوخو 35 روسیه با نمونه های غربی آن همچون اف 15 ، یوروفایتر طوفان و داسو رافال فرانسه رقابت می کند؛ اما غیر از ایران کدام کشورهای خریدار هیولای مسکو هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، به تازگی گفت که تهران قرار است در سال پیش رو، از روسیه جنگنده سوخو 35 بخرد.

اظهارات حیدری نخستین تایید رسمی ایران درباره خرید این جنگنده بود اما از کشورهای دیگر چه خبر؟ در کدام کشورها سوخو 35 هنوز یک گزینه برای سرمایه گذاری است؟ سوخو 35 چیست؟ جنگنده سوخو 35 که رقبای ناتو آن را سوپر فلانکر می خوانند، یک نسخه از سوخو 27 است که به طور چشمگیری به روزرسانی شده و توانایی جنگی آن به منظور مقابله با اهداف هوایی، زمینی و دریا به سطح، افزایش پیدا کرده است.

شرکت صنایع هوافضا و دفاعی روسیه (UAC)، سوخو 35 را تلفیقی از یک جنگنده با ویژگی های جنگنده نسل نو می داند که از جمله این ویژگی ها می توان به قدرت مانور فوق العاده، سرعت فوق فراصوت و دوربرد و همچنین توانایی انجام مانورهای جنگی گروهی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسخیر آسمان با هیولای مسکو؛ چرا همه از «سوخو 35» می ترسند؟

تسخیر آسمان با هیولای مسکو؛ چرا همه از «سوخو 35» می ترسند؟