مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:372023-01-28بين الملل

پولیتیکو: تحویل تانک های آبرامز آمریکا به اوکراین شاید سال ها زمان ببرد


یک رسانه آمریکایی نوشت، با توجه به اینکه تنها کارخانه آمریکایی مخصوص تولید تانک های آبرامز مجموعه ای از سفارشات ناتمام از دیگر متحدان ایالات متحده را در دست دارد، - یک رسانه آمریکایی نوشت، با توجه به اینکه تنها کارخانه آمریکایی مخصوص تولید تانک های آبرامز مجموعه ای از سفارشات ناتمام از دیگر متحدان ایالات متحده را در دست دارد، زمان تحویل این تانک ها به اوکراین مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه پولیتیکو در مطلبی نوشت، تاسیسات متعلق به شرکت تسلیحات سازی جنرال داینامیکس واقع در شهر لیما در ایالت اوهایو قبل از اینکه کار تولید 31 دستگاه تانک وعده داده شده از سوی دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای اوکراین را شروع کند، باید صدها دستگاه از این تانک ها را برای لهستان و تایوان تولید کند.

به نوشته پایگاه راشا تودی، انتظار می رود ورشو از سال 2025، 250 دستگاه تانک آبرامز ارتقا یافته از مدل A2 را دریافت کند.

دولت لهستان سال گذشته میلادی 250 دستگاه از تانک های دوره شوروی خود از مدل T-72 را برای کمک به اوکراین در جنگ با روسیه به کی یف داد.

در حال حاضر آمریکا مشغول ارسال 116 دستگاه تانک M1A1 که اخیرا توسط یگان تفنگداران دریایی آمریکا کنار گذاشته شدند، به لهستان به منظور جایگزین سازی اضطراری در انبار ادوات زرهی این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیتیکو: تحویل تانک های آبرامز آمریکا به اوکراین شاید سال ها زمان ببرد

پولیتیکو: تحویل تانک های آبرامز آمریکا به اوکراین شاید سال ها زمان ببرد