مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:262023-01-28سياسي

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی برپا می شود


فرماندار میامی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است برای روشنگری اهداف انقلاب لذا هدف و محور اصلی این نمایشگاه نیز تبیین خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ویژه ایام الله دهه فجر و به میزبانی حسینیه اعظم میامی برپا خواهد بود، تاکید کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همزمان با روز شانزدهم بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

تبیین برای نسل جوان فرماندار میامی با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برپا است، بیان کرد: دستگاه های اجرایی فعالیت ها و دستاوردهایشان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند داد لذا نیاز است که همکاری بسیار خوبی از سوی دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان شاهد باشیم.

آشوری با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی از توانمندی دستگاه های خود در برپایی این نمایشگاه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی برپا می شود

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی برپا می شود