مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-28بين الملل

آماده باش ژنرال آمریکایی برای جنگ با چین در 2025


یک ژنرال چهار ستاره نیروی هوایی ایالات متحده نسبت به درگیری با چین در اوایل سال 2025 - به احتمال زیاد بر سر تایوان - هشدار داده و از فرماندهان خود خواسته است تا واحدهای خود را برای دستیابی به حداکثر آمادگی نبرد عملیاتی در سال جاری تحت فشار قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ان بی سی نیوز، ژنرال مایک مینیهان، رییس فرماندهی تحرکات هوایی، در یک یادداشت داخلی که اولین بار در روز جمعه در رسانه های اجتماعی منتشر و بعداً توسط پنتاگون تأیید شد، گفت که هدف اصلی باید بازدارندگی و در صورت لزوم شکست چین باشد.

مینیهان در بیان استدلال خود گفت که انتخابات ریاست جمهوری تایوان در سال آینده میلادی می تواند بهانه ای برای یک تجاوز نظامی از سوی شی جینپینگ، رییس جمهور چین باشد آن هم در حالی که واشنگتن سرگرم رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری است.

او افزود: تیم شی، دلیل و فرصت ها همگی برای سال 2025 هماهنگ هستند.

او در این یادداشت همچنین از همه پرسنل فرماندهی می خواهد تا به میدان تیر بروند، یک خشاب به سمت هدف شلیک کنند و سر را نشانه بگیرند .

او اهداف خود را برای آماده سازی، از جمله ایجاد تیم مانور نیروی مشترک مستحکم، یکپارچه و چابک، آماده برای مبارزه و پیروزی در جزیره نام برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ژنرال آمریکایی برای جنگ با چین در 2025

آماده باش ژنرال آمریکایی برای جنگ با چین در 2025