مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-28سياسي

قطعه اول محور جدید پلدختر- خرم آباد پایان بهار سال آینده زیربار ترافیک می رود


خرم آباد در جریان سیل 98 آسیب جدی دید و بعد از آن قرار شد محور جدید احداث و به بهره برداری برسد.

- ایسنا/لرستان محور پلدختر-معمولان- خرم آباد در جریان سیل 98 آسیب جدی دید و بعد از آن قرار شد محور جدید احداث و به بهره برداری برسد.

با وجود گذشت سه سال از سیل مخرب 1398 و آسیب دیدگی 60 درصدی محور پلدختر-معمولان- خرم آباد، این پروژه در پیچ و خم کمبود اعتبارات قرار گرفت و به ناچار پروژه محور جدید در چهار قطعه تعریف شد.

در این خصوص، حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در خصوص جاده پلدختر پیگیری های زیادی انجام شده و در این راستا تذکراتی هم به وزیر داده شده است.

وی اضافه کرد: جاده پلدختر- خرم آباد در سیل 98 دچار خسارت شد و در سفر هیات دولت به استان متاسفانه اعتباری برای آن در نظر گرفته نشد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پیگیری های زیادی که انجام دادیم از طریق ماده 56، 330 میلیارد تومان برای قطعه اول محور جدید ابلاغ و پیمانکار شروع به کار کرده است.

کاظمی با بیان اینکه در قطعه های مختلف محور پلدختر-معمولان- خرم آباد پیمانکاران مشغول به کار هستند، افزود: این پروژه مهم نیاز به تخصیص اعتبارات بیشتری دارد تا به سرعت پیشرفت پروژه کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه اول محور جدید پلدختر- خرم آباد پایان بهار سال آینده زیربار ترافیک می رود

قطعه اول محور جدید پلدختر- خرم آباد پایان بهار سال آینده زیربار ترافیک می رود