مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:562023-01-28سياسي

مراسم اعتکاف در 16 مسجد میاندورود برگزار می شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندورود گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 16 مسجد و اماکن مذهبی شهرستان برگزار می شود و تمهیدات لازم انجام شده است.

- حجت الاسلام ابوذر کاظمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم، گفت؛ 16 مسجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن حلول ماه رجب المرجب و نزدیک شدن به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای باشکوه برگزار شدن این مراسم، اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویش های معنوی در جامعه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی در سال های بعد از انقلاب اسلامی بویژه در سال های اخیر، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این مراسم در هر سال باشکوه تر و با حضور همه اقشار جامعه بویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

حجت الاسلام کاظمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ها و وجود مساجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود، خاطر نشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در 16 مسجد شهرستان و روستاهای اطراف این بخش برگزار می شود که در حال بررسی برای ایجاد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اعتکاف در 16 مسجد میاندورود برگزار می شود

مراسم اعتکاف در 16 مسجد میاندورود برگزار می شود