مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-28سياسي

ساخت المان بر روی قبر استاد عمادالکتاب


ساخت المان بر روی قبر «عماد الکتاب» استاد خوشنویسی دوره قاجار، در امامزاده عبدالله شهرری به پایان رسید و به زودی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، ساخت اِلِمان بر روی قبر استاد خوشنویسی دوره قاجار، محمد حسین سیفی قزوینی معروف به عماد الکتاب در امامزاده عبدالله شهرری به پایان رسید و به زودی رونمایی می شود.

علی علی از اساتید برجسته خوشنویسی کشور در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: از حدود 14 سال پیش، طرح ساخت المان بر روی مزار عماد الکتاب را به شهرداری منطقه 20 پیشنهاد دادم و شهردار وقت با این طرح موافقت کرد اما در ادامه، اجرای این پروژه متوقف شد.

وی گفت: پس از پیگیری های مستمر، اکنون توانستیم موافقت اداره اوقاف و مسؤولان آستان امامزاده عبدالله را جلب و مجوزهای لازم را از سازمان اوقاف کسب کنیم و در ادامه یکی از خیّران شهرری ساخت این پروژه با اعتبار حدود 2 میلیارد تومان را بر عهده گرفت.

این استاد خوشنویسی ادامه داد: از حدود 7 ماه پیش اجرای پروژه توسط خیّر آغاز شد و ساخت المان توسط معمارهای برجسته یزدی انجام گرفت که اکنون به اتمام رسیده و به زودی پس از نصب درب برای این سازه(به منظور جلوگیری از ورود معتادان متجاهر) و نصب سردیس همراه با زندگینامه بر سر مزار، آیین رونمایی از المان برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت المان بر روی قبر استاد عمادالکتاب

ساخت المان بر روی قبر استاد عمادالکتاب