مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-28سياسي

آغاز برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب از 12 بهمن


معاون فرهنگی و اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در 6 هزار مدرسه از 12 بهمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، وحید عظیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اتجادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست خبری که امروز در ساختمان مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد، اظهار کرد: یازدهمین دوره مدرسه انقلاب امسال برگزار می شود و با تلاش انجام شده به لحاظ کمیت و کیفیت با سال های گذشته متفاوت است.

وی ادامه داد: سال گذشته 4 هزار نمایشگاه مدرسه انقلاب برگزار شد و تاکنون بیش از 6 هزار درخواست برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب داشتیم.

عظیمی با بیان اینکه نمایشگاه مدرسه انقلاب در سه بخش دیروز، امروز و فردای انقلاب برگزار می شود، گفت: ما در سال گذشته دو مطالبه از رهبر معظم انقلاب داشتیم که اولین مطالبه، مطالعه کتاب 15 جلدی سرگذشت استعمار است؛ این مطالبه را در دیروز انقلاب بررسی کردیم که استعمارگران با هر کشور آزادیخواه موضع دارند و در سه بخش استعمار جسمی و ارضی، اقتصادی و سیاسی، استعمار فرانو اجرا می شود.

وی به بخش نقش یابی ایران در نظم جهانی اشاره کرد و افزود: مطالبه دوم این است که رهبر معظم انقلاب فرمودند یک نظم جدید جهانی شکل می گیرد و به قشر دانش آموزان مأموریت داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب از 12 بهمن

آغاز برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب از 12 بهمن