مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-28سياسي

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ماکو آغاز شد


رییس تبلیغات اسلامی ماکو از آغاز ثبت نام معتکفان آیین عبادی اعتکاف سال جاری در شهر ماکو خبر داد - حجت الاسلام رضا ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف از روز 8 بهمن ماه به طور رسمی آغاز شده و تا روز شروع مراسم معنوی اعتکاف ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه مندان می توانند با حضور در اداره تبلیغات اسلامی ماکو و تکمیل فرم ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف حضور یابند.

رییس تبلیغات اسلامی ماکو ادامه داد: آیین عبادی اعتکاف طی روزهای 15 تا 18 بهمن ماه در 2 مسجد شهرستان،(مسجد علی ابن ابی طالب ویژه خواهران معتکف و مسجد جامع ماکو ویژه برادران معتکف) برگزار خواهد شد.

وی از رایگان بودن ثبت نام این آیین معنوی در شهرستان خبر داد و گفت: در کنار مسئولین، مردم خیر نیز در این قضیه حضور پررنگ داشته اند که تمامی مخارج و هزینه های مراسم اعتکاف در ماکو از سوی خیرین پرداخت می شود و ریالی از معتکفین دریافت نمی شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به ظرفیت در نظر گرفته شده برای مراسم اعتکاف امسال عنوان کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده 300 نفر است که از این ظرفیت، تعداد 200 نفر برای بانوان و بقیه مختص آقایان معتکف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ماکو آغاز شد

ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ماکو آغاز شد