مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-28اقتصادي

تامین بیش از 290 هزار لیتر سوخت برای پروازهای چهارمحال و بختیاری


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: از فرودین تا پایان دی ماه سال جاری سوخت مورد نیاز هواپیماها و بالگردهای ارگان ها و اورژانس استان، - ساسان تیموری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: واحد سوخت گیری هواپیمایی شهرکرد، تأمین کننده پایدار سوخت پروازهای فرودگاه بین المللی شهرکرد، بالگردهای ارگان ها و اورژانس چهارمحال و بختیاری در شرایط معمول و وضعیت نامساعد جوی زمستانی و بحران هاست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سوخت گیری هواپیمایی شهرکرد، تاسیساتی فعال و پویاست و با کنترل کیفی سوخت ATK و رصد وضعیت مخازن و تجهیزات فنی، عملیات سوخت رسانی امنی را برای پروازهای فرودگاه امام خمینی استان فراهم می کند.

وی اظهار داشت: از فرودین تا پایان دی ماه سال جاری سوخت موردنیاز هواپیماها و بالگردهای ارگان ها و اورژانس استان، به مقدار 290 هزار و 710 لیتر ATK، توسط این تاسیسات برای 199 پرواز، تامین شده است.

تیموری اظهار داشت: با توجه به عملکرد مطلوب تاسیسات سوخت گیری هواپیمایی شهرکرد، در همه شرایط حتی با وجود وضعیت نامساعد جوی این روزها، مشکلی در تامین پروازهای تنها فرودگاه استان نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بیش از 290 هزار لیتر سوخت برای پروازهای چهارمحال و بختیاری

تامین بیش از 290 هزار لیتر سوخت برای پروازهای چهارمحال و بختیاری