مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:362023-01-28ورزشي

دلال فوتبال بوشهر ممنوع الفعالیت شد/ افشای صدور گواهی مربیگری تقلبی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، امیرحسین محتشم رییس هیات فوتبال استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه ذاتی هیات فوتبال بر اساس اساسنامه، امور اجرایی و برگزاری مسابقات است و تیمداری نیست.

  وی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس اساسنامه ریاست هیات فوتبال شغل محسوب نمی شود و در دیگر استانها نیز مدیران برخی از دستگاههای اجرایی ریاست هیات فوتبال را برعهده دارند.

وظیفه ذاتی هیات فوتبال ها بر اساس اساسنامه، امور اجرایی و برگزاری مسابقات، کشف استعدادها و توسعه و گسترش فوتبال است نه تیمداری کردن و در واقع سقوط و صعود تیم ها عملا نتیجه عملکرد باشگاههاست و توان ساختاری و فنی آن هاست.

  رییس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: البته در کنار سقوط برخی تیم های استان چند صعود نظیر صعود شاهین بندرعامری به لیگ دسته یک، صعود تیم امید پارس جنوبی جم به لیگ برتر و صعود تیمهای جوانان ایرانجوان بوشهر و پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک جوانان کشور و احیای مجدد پرسپولیس برازجان با رایزنی های هیات فوتبال استان از جمله موفقیت های باشگاه ها و فوتبال استان بوده است.

  اقدامات اجرایی هیات فوتبال استان بوشهر محتشم با اشاره به اقدامات اجرایی هیات فوتبال استان بوشهر گفت: هیات فوتبال با اجرای تقویمی منظم و اصلاح برخی از امورات از جمله برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلال فوتبال بوشهر ممنوع الفعالیت شد/ افشای صدور گواهی مربیگری تقلبی!

دلال فوتبال بوشهر ممنوع الفعالیت شد/ افشای صدور گواهی مربیگری تقلبی!