مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:262023-01-28حوادث

کلاهبرداری اینترتی در شهرکرد


شهرکرد_رییس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری با اشاره به کلاهبرداری های اینترنتی گفت: شهروندان باید مراقب باشند که بر روی هر لینکی کلیک نکنند.

- سرهنگ مرتضی عسکری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اینکه شهروندان باید مراقب باشند که روی هر لینکی کلیک نکنند اظهار کرد: شب گذشته شاهد بودیم که دو نفر از شهروندان در این استان با کلیک بر روی یک لینک ناشناس 180 میلیون ریال از دست دادند.

وی بیان داشت: این شهروندان به علت عدم آگاهی به یک سایت نامعتبر وارد شده که با کلیک بر روی لینکی با عنوان دریافت سود سهام عدالت کلیه موجودی حسابش را از دست داده است.

عسکری افزود: متاسفانه با وجود همه تذکرات و آموزش هایی که در این زمینه ارائه شده است باز هم شاهد بروز کلاهبرداری های این چنینی هستیم، با وجود این باز هم پلیس فتا در کنار مردم است و مردم می توانند درصورت بروز چنین مشکلاتی با مراجعه به پلیس موضوع را مطرح و پیگیری کنند.

رییس پلیس فتا چهارمحال وبختیاری ادامه داد: سند اعتبار یک سایت وجود دات آی آر در آدرس آن است، بنابراین اگر آدرس سایتی این مورد را نداشت قابل اعتماد نیست.

وی افزود: مجرمان شناسایی و دستگیر می شوند اما سرمایه از دست رفته افراد در 90 درصد پرونده باز نمی گردد چراکه این پول توسط مجرمین خرج شده و دیگر پولی برای باز پس گرفتن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترتی در شهرکرد

کلاهبرداری اینترتی در شهرکرد