مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-28ورزشي

قهرمانی تیم ما شبیه به معجزه بود/ جام را به پدرم تقدیم می کنم


سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین با بیان اینکه شانس اندکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، رسیدن به این عنوان را به معجزه تشبیه کرد.

- پیام خانلرخانی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: یکی از فشرده ترین لیگ های چند سال اخیر را تجربه کردیم و مبارزات سنگینی را پشت سر گذاشتیم که تا لحظه آخر و بازی آخر سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی داشتند.

وی ادامه داد: ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم.

روی کاغذ عنوان سومی را برای ما در نظر گرفته بودند و تیم ما کمترین شانس برای کسب عنوان قهرمانی در میان این سه تیم را داشت.

اعضای تیم ما واقعاً در روز پایانی عالی کار کردند و از جان مایه گذاشتند و خدا را شکر موفق شدیم دو تیم خوب و ریشه دار لیگ برتر را با نتایج خوب و غیرقابل باور شکست دهیم.

وی افزود: شب قبل از بازیهای هفته پایانی با اعضای تیم جلسه داشتیم و با توجه به تجربه چندین ساله در لیگ به آنها گوشزد کردم که احتمال هر اتفاقی در روز آخر هست و شرایط حساس است و هر سه تیم برای کسب نتیجه به میدان می آیند، به اعضای تیم گفتم که معمولاً تیمی که صدر جدول شانس بالایی برای کسب قهرمانی دارد، شاید بیشتر اشتباه کند و ما چون چیزی برای دست دادن نداریم باید بجنگیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و روز پنجشنبه معجزه شد و این عنوان با ارزش را کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم ما شبیه به معجزه بود/ جام را به پدرم تقدیم می کنم

قهرمانی تیم ما شبیه به معجزه بود/ جام را به پدرم تقدیم می کنم