مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-28ورزشي

قصه پر غصه آخرین قهرمان ایرانی فوتبال در آسیا


تیم فوتبال پاس به عنوان آخرین قهرمان فوتبال ایران در آسیا در آستانه انحلال قرار دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استانها: این روزها آسمان تیم فوتبال پاس آخرین قهرمان آسیا در دیار هگمتانه تیره و تار است و این تیم روزهای تلخ و بدی را سپری می کند، تیمی که روزگاری قطب سوم فوتبال ایران بعد از پرسپولیس و استقلال بود در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در آستانه انحلال قرار دارد.

داستان انتقال تیم فوتبال پاس به همدان داستان هزار و یک شبی است که با درخشش در لیگ برتر و ایجاد شور و شعف در فوتبال همدان آغاز شد اما خیلی زود این شور و شعف با سقوط به لیگ دسته اول فوتبال کشور به پایان رسید.

این سقوط پایان ناکامی ها این تیم و مدیریت ورزش همدان نبود چرا که پاس طعم سقوط به لیگ دسته دوم و سپس لیگ دسته سوم را هم کشید و اگر خرید امتیاز مجدد امتیاز لیگ دسته دوم نبود شاید باید در لیگ استان به دنبال قهرمان آسیا می گشتیم.

هر سال مدیران ورزش استان همدان با وعد و وعیدهای رنگارنگ قول صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را می دهند اما هر فصل دریغ از فصل گذشته اما داستان در این فصل کاملاً متفاوت تر از گذشته است.

تیمی که امسال با سر و صدای زیاد با بی تدبیری به بخش خصوصی واگذار شد خیلی زود کارگزار تیم فوتبال پاس به وعده و وعیدهای خود نتوانست عمل کند و نشان داد تمام شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پر غصه آخرین قهرمان ایرانی فوتبال در آسیا

قصه پر غصه آخرین قهرمان ایرانی فوتبال در آسیا