مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:312023-01-28سياسي

اولویت های رییس فدراسیون گلف برای چهار سال آینده/دلیل 15 رای منفی


رییس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.

- حمید عزیزی که هفته گذشته برای دومین دوره متوالی رای حداکثری اعضای مجمع فدراسیون گلف را برای تصدی این فدراسیون کسب کرد در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آنچه به وی در مسیر این ابقا کمک کرد و همچنین اهداف و برنامه های پیش رو توضیح داد.

وی با تاکید بر ارزشمند بودن اعتماد دوباره اعضای مجمع و ابراز امیدواری نسبت به اینکه با کمک خودِ آنها مسئولیتش در دوره چهار ساله جدید را به سرانجام برساند، گفت که مهمترین دغدغه و اولویتش در آغاز دوره جدید، بررسی آرای منفی مجمع و دلیل آن است.

رییس فدراسیون گلف در این زمینه با یادآوری اینکه مجمع انتخاباتی این فدراسیون با حضور 51 عضو و سه کاندیدا برگزار شد، خاطرنشان کرد: در ترکیب مجمع قاعدتا افرادی بودند که تازه اضافه شدند و شاید هم در جریان خیلی امور نبودند اما به هر حال از میان آنها تعداد 15 نفر من را تایید نکرده و ترجیح دادند به دو کاندیدای دیگر رای مثبت بدهند و این یعنی داشتن حداقل 15 مخالف که جای بررسی دارد.

وی افزود: اینکه چه عاملی رای مخالف این افراد را موجب شده است مهترین مسئله ای است که در آغاز کار باید پیگیر آن باشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های رییس فدراسیون گلف برای چهار سال آینده/دلیل 15 رای منفی

اولویت های رییس فدراسیون گلف برای چهار سال آینده/دلیل 15 رای منفی