مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-28سياسي

محکومیت حمله به سفارت کشور همسایه و مسلمان و سوء استفاده ها


سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه ای، حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم و نسبت به هشیاری در قبال توطئه ها و اقدامات شیطنت آمیز دشمنان تأکید کرد.

- سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه ای، حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران را محکوم و نسبت به هشیاری در قبال توطئه ها و اقدامات شیطنت آمیز دشمنان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این بیانیه آمده است: وصول خبر مربوط به حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که به درگذشت یکی از دیپلمات های کشور همسایه و مسلمان منجر شده، موجب تأسف و تأثر شد.

اگرچه مطابق مستندات موجود، این حمله با انگیزه ای شخصی صورت گرفته است اما شکی وجود ندارد که بنگاه های دروغ پراکنی و دستگاه های امنیتی و تبلیغاتی معاند در صدد هستند از این مسئله به عنوان دستمایه ای جهت تخریب روابط و مناسبات دو کشور استفاده کنند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن ابراز همدردی صمیمانه با دولت آذربایجان، خصوصا سفیر محترم، نماینده فرهنگی و دیپلمات های آذربایجانی مقیم جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم هم افزایی و همکاری مؤثر طرفین در مواجهه با این مسئله و ناکام گذاشتن توطئه دشمنان در مسیر خدشه دار کردن روابط تهران - باکو تاکید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حمله به سفارت کشور همسایه و مسلمان و سوء استفاده ها

محکومیت حمله به سفارت کشور همسایه و مسلمان و سوء استفاده ها