مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 07:302023-01-28سياسي

قدرت و توانایی مدیریت و احراز مناصب مدیریتی یک نعمت است


مقام معظم رهبری در ابتدای جلسه درس خارج فقه با استناد به روایتی از امام صادق (ع) قدرت و توانایی مدیریت و احراز مناصب مدیریتی را یک نعمت بیان کرده اند.

- مقام معظم رهبری در ابتدای جلسه درس خارج فقه با استناد به روایتی از امام صادق (ع) قدرت و توانایی مدیریت و احراز مناصب مدیریتی را یک نعمت بیان کرده اند.

، چندین سال منظم برگزار گردید به قرائت و تبیین و شرح یک حدیث می پرداختند.

احادیثی که با مضامین اخلاقی و اجتماعی و قابل استفاده برای عموم جامعه است و شرح حضرت آیت الله خامنه ای بر احادیث نیز حاوی نکات نو و کاربردی در سبک زندگی اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه درس خارج فقه 10 اردیبهشت ماه 1396 با استناد به روایتی از امام صادق (ع) به شرح حدیث طُوبیٰ لِمَن لَم یُبَدِّل نِعمَهَ اللهِ کُفراً می پردازند که در ادامه فیلم و متن این جلسه تقدیم مخاطبان می شود: عَن أَبِی عَبدِاللهِ جَعفَرِ بنِ مُحَمَّدٍ (عَلَیهِمَا السَّلَامُ) قَالَ: طُوبیٰ لِمَن لَم یُبَدِّل نِعمَهَ اللهِ کُفراً طُوبیٰ لِلمُتَحابّین فِی الله.

طُوبیٰ لِمَن لَم یُبَدِّل نِعمَهَ اللهِ کُفراً این بسیار مطلب مهمّی است: مسئله ی تبدیل نعمت خدا به کفران؛ … گاهی خدای متعال نعمتی به انسان داده است؛ فرض بفرمایید نعمت بیان ، خب نعمتی است؛ می توان این نعمت را در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و توانایی مدیریت و احراز مناصب مدیریتی یک نعمت است

قدرت و توانایی مدیریت و احراز مناصب مدیریتی یک نعمت است