مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 07:202023-01-28اقتصادي

25 درصد از روستاهای طرح جهاد آبرسانی کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است


نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با پیگیری هایی که انجام گرفته حدود 25 درصد از روستاهایی که در طرح جهاد آبرسانی کشور قرار است آبرسانی شوند به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: با پیگیری هایی که انجام گرفته حدود 25 درصد از روستاهایی که در طرح جهاد آبرسانی کشور قرار است آبرسانی شوند به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است.

معین الدین سعیدی در بازدید از روند اجرای طرح های آبرسانی جنوب استان افزود: بنابراین از این تعداد روستا 1751 روستا با اعتباری بالغ بر 4هزار 830 میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان که پایین ترین سرانه دسترسی به آب شرب را دارد به شبکه آبرسانی متصل می شوند.

سعیدی بیان کرد: یکی از چالش های اساسی کشور موضوع آب است و خدا را شکر با نگاه ویژه ای که مجلس و دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی داشته اند طرح بزرگی تحت عنوان جهاد آبرسانی در کشور تعریف شد و مقرر شده است در فاز نخست 7 هزار و 135 روستا در کشور با اعتباری بالغ بر 19 هزار 500 میلیارد تومان آبرسانی شوند.

نماینده مردم چابهار گفت: علی رغم نقدهای جدی که به رویکردهای دولت داریم انصافا و حقا در وزارت نیرو گام های بزرگی برداشته شده است و اکنون 315 روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد از روستاهای طرح جهاد آبرسانی کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است

25 درصد از روستاهای طرح جهاد آبرسانی کشور به سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده است