مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-27بين الملل

روسیه دسترسی به تارنمای «سیا» و «اف بی آی» را محدود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، «روس کومنادزور» دیده بان ارتباطات روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که دسترسی به تارنمای سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) و اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) و همچنین چند تارنمای خارجی را به .

- دیده بان ارتباطات روسیه دسترسی به تارنمای نهاد های اطلاعاتی آمریکا را به دلیل انتشار محتوای کذب درباره روسیه و بی اعتبار کردن نیرو های مسلح این کشور، محدود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، روس کومنادزور دیده بان ارتباطات روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که دسترسی به تارنمای سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) و اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) و همچنین چند تارنمای خارجی را به دلیل انتشار مطالب و محتوای کذب درباره اطلاعات مهم اجتماعی و بی اعتبار ساختن نیرو های مسلح روسیه، محدود کرده است.

در بیانیه این نهاد آمده است: روس کومنادزور دسترسی به برخی منابع متعلق به سازمان های دولتی کشور های دشمن را به دلیل انتشار محتوایی که قصد بی ثبات کردن جامعه و شرایط سیاسی روسیه دارند را محدود کرده است.

بر اساس این بیانیه، این نهاد بر اساس ماده 149 قانون فدرال در حوزه اطلاعات، فناوری ارتباطات و صیانت از اطلاعات اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه دسترسی به تارنمای «سیا» و «اف بی آی» را محدود کرد

روسیه دسترسی به تارنمای «سیا» و «اف بی آی» را محدود کرد