مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-27سياسي

جمشیدی: اقدام مجرمانه یک فرد نمی تواند مخل روابط ایران و آذربایجان باشد


معاون سیاسی دفتر رییس جمهور با اشاره به گفت وگوهای سازنده بین مقامات ایران و آذربایجان، اظهار داشت: اقدام مجرمانه ناشی از انگیزه های شخصی یک فرد نمی تواند مخل روابط برادرانه و تاریخی ایران و آذربایجان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور طی توییتی نوشت: پیرو دستور رییس جمهور به وزرای خارجه و اطلاعات برای بررسی ابعاد حادثه در سفارت آذربایجان و اطلاع رسانی به طرف آذری، امروز گفتگوهای سازنده ای بین مقامات مربوطه دو طرف انجام شد.

وی همچنین تاکید کرد: اقدام مجرمانه ناشی از انگیزه های شخصی یک فرد نمی تواند مخل روابط برادرانه و تاریخی ایران و آذربایجان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز (جمعه، 7 بهمن) مورد حمله مسلحانه فردی با اسلحه کلاشینکف قرار گرفت که در این حادثه، طبق آنچه که سفارت این کشور اعلام کرده است، رییس حراست سفارت باکو به قتل رسیده است.

همچنین دو محافظ سفارتخانه نیز در ورودی ساختمان در این حمله زخمی شده اند.

آیت الله رییسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشیدی: اقدام مجرمانه یک فرد نمی تواند مخل روابط ایران و آذربایجان باشد

جمشیدی: اقدام مجرمانه یک فرد نمی تواند مخل روابط ایران و آذربایجان باشد