مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-27ورزشي

نهاجا تیم سرسختی بود/ حضور تماشاگران انرژی بازی را افزایش داد


سرمربی تیم والیبال مس سونگون با اشاره به درخشش شاگردانش مقابل تیم نهاجا، گفت: امروز تیم نهاجا که یکی از سرسخت ترین تیم های حاضر در لیگ والیبال است را شکست دادیم.

- عادل بناکار در گفتگو با با سالن ورزشی والیبال شهید اقدمی تبریز آشتی کرده بودند و اجازه ورود از مراجع ذی صلاح صادر شده بود.

آنها به ما انرژی دادند.

وی با اشاره به بازی رفت 2 تیم که با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرده بودیم، اذعان داشت: بازیکنان تیم مصصم به برد تیم عقاب بودند و در چند صحنه که داور توپ روی خط را به اشتباه قضاوت کرد باعث کرد اعتراضات شروع بشود ولی در کل با وجود حواشی بازی با کیفیتی از هر 2 تیم شاهد بودیم.

بناکار در مورد نظر سرمربی تیم نهاجا که ودعی بود حضور و اعتراض مدیرعامل باشگاه مس در کنار تیم داوری بر جو حاکم بر سالن و نوع بازی شاگردانش تاثیر گذار بود اظهار کرد: من از سوی دیگر به این مسئله نگاه می کنم اگر من سرمربی و همه همکاران بنده قوانین والیبال را رعایت کنیم و دیگر شرایط بازی به مداخله مدیرعامل یک باشگاه نمی رسد و همانطور که دیدید سرمربی تیم نهاجا از ابتدای بازی در ست اول پشت سر هم برای اعتراض به میز ناظر داوری نزدیک می شد و اعتراضات خود را ب صورت علنی مطرح می کرد و طبق قانون نباید یک مربی به این شکل اعتراض کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاجا تیم سرسختی بود/ حضور تماشاگران انرژی بازی را افزایش داد

نهاجا تیم سرسختی بود/ حضور تماشاگران انرژی بازی را افزایش داد