مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-27سياسي

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: اینستاگرام و واتساپ در ایران محدود نمی شود


با شرایطی که در این چند ماه به واسطه محدودیت های ایجاد شده، شرایط پیام رسان های داخلی خیلی بهتر شده و قطعا بهتر از این هم خواهد شد.

- با شرایطی که در این چند ماه به واسطه محدودیت های ایجاد شده، شرایط پیام رسان های داخلی خیلی بهتر شده و قطعا بهتر از این هم خواهد شد.

ایسنا نوشت: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اینستاگرام و واتساپ بیشتر از وضعیت موجود محدود نمی شود، اما همچنان جمهوری اسلامی ایران بر قانونمند شدن این پلتفرم های خارجی تاکید جدی دارد.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در حاشیه جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به هرحال باید نماینده ای از این پلتفرم های خارجی به کشور ما معرفی شوند که تاکنون این امر محقق نشده است.

وی افزود: اکنون در کشور آمریکا برای واتساپ، اینستاگرام و توییتر 270 قانون بازدارنده برای شرایط استفاده حد و حدود وضع شده است، یا در اروپا که خیلی قوانین سختگیرانه تر هست.

حجت الاسلام آقا تهرانی، یادآور شد: به هرحال باید این شرایط در گذشته و قوانین مربوط به استفاده از پلتفرم های خارجی در کشور تصویب می شد، اما به هردلیلی نشد، اکنون این قوانین در قالب تنظیم مقررات و مدیریت فضای مجازی کشور به صورت کمیسیون مشترک درحال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: اینستاگرام و واتساپ در ایران محدود نمی شود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: اینستاگرام و واتساپ در ایران محدود نمی شود